Стиль

Народжені дивувати

НВ називає першу десятку найочікуваніших автомобілів 2020 року із двигуном внутрішнього згоряння

НВ називає першу десятку найочікуваніших автомобілів 2020 року із двигуном внутрішнього згоряння

 

Олексій Бондарєв

 

 

Світ збожеволів. Ілон Маск танцює, як ваш п'яний дядько, на відкритті нового заводу зі складання електромобілів Tesla в Китаї, і всі у захваті. Не тому, що Маск — майстерний танцюрист, а тому, що творцеві Tesla пробачили б навіть танці голяка, хіба що переглядів на YouTube було б більше.

Усі божеволіють від електромобілів, багато споживачів серйозно планують не оновлювати свої нинішні бензинові та дизельні автомобілі в очікуванні епохи електрокарів.

І вона дійсно стає все ближчою. Електромобілі поступово дешевшають, отримують усе більший запас руху.

Однак двигуни внутрішнього згоряння не поспішають йти в історію. Як у масовому сегменті, так і в преміальному продовжують з'являтися цікаві новинки, розраховані на тих, хто не готовий годинами чекати зарядки акумуляторів і їздити без кондиціонера з відкритими вікнами, тільки б заощадити кілька кілометрів пробігу. І врешті-решт, на тих, хто любить звук потужного класичного двигуна і не хоче пересуватися на "електрочайнику".

Проаналізувавши досягнення й анонси провідних автовиробників світу, НВ презентує топ-10 цікавих новинок із двигунами внутрішнього згоряння, яких чекає світ у 2020 році.

 

Toyota Supra

 

Легендарна Supra повертається. Спортивне купе, яке прославили комп'ютерні "гонки" 1990-х і кінофраншиза Форсаж, з'явилося на світ у 1978 році та було зняте з виробництва 2002 року. За цей час змінилося чотири покоління Supra, два з яких мали класичні для спортивних автомобілів того часу висувні передні фари.

Четверте покоління з частково алюмінієвим кузовом і 3-літровим бензиновим двигуном із двома турбінами (326 к. с.) стало останнім навіть незважаючи на те, що на ньому їздив герой нині покійного Пола Вокера у перших двох частинах культового Форсажу.

Новина, що Toyota відроджує Supra, серйозно розбурхала любителів спортивних авто кілька років тому. До кінця 2019 року продажі Supra стартували у кількох країнах, зокрема в Японії та США.

Цьогоріч заплановано широкі продажі Supra в усьому світі.

На відміну від своїх попередниць, нова Supra — плід спільної розробки Toyota і BMW, вона заснована на базі німецького купе Z4. Власне, і збирають Supra в Австрії на тому ж заводі, де роблять Z4.

Будуть доступні два турбодвигуни на вибір: 2-літровий (255 к. с., 5,2 с до 100 км/год) і 3-літровий (335 к. с., 4,1 с до 100 км/год). Обидві версії задньорушійні й оснащуються 8-ступеневою АКПП. Ручну коробку передач не пропонують.

Цінники стартують від $50 тис.

 

Maserati Alfieri

 

Концепт цього дивовижного автомобіля з'явився 2014 року, а ім'я моделі вибрано на честь одного із братів-засновників бренду Maserati.

Старт виробництва планували на 2016 рік, але потім відклали на 2020-й.

Красиве та незвичайне купе S-класу запозичує деякі ідеї з дизайну класичної моделі Maserati A6, що вийшла 1954 року.

Повідомляли, що в Alfieri буде вибір із трьох 6-циліндрових бензинових моторів потужністю 410, 450 і 520 к. с. Дві останні версії будуть винятково повнорушійними.

Ціни поки невідомі, але деякі автомобільні експерти вже кажуть, що Alfieri може стати справжнім тріумфом і по-справжньому відродити колись легендарний італійський бренд.

 

Audi A3

 

Фанати Audi чекають цю новинку з нетерпінням.

Нова А3 не обіцяє ніяких революцій, але вони й не особливо потрібні у випадку з моделлю, що стала еталоном у своєму класі й обвішана різними галузевими нагородами, як революційний матрос кулеметними стрічками.

У цьому випадку від новинки найбільше чекають функцій автопілоту, запозичених у Audi A8.

Із погляду дизайну відмінності будуть незначними, найголовнішою з них стане наявність LED-фар у всіх комплектаціях.

Новинка буде доступною у вигляді хетчбека і седана, а "тридверки" немає і не передбачено.

Ціни поки невідомі, втім, як й інші подробиці. Залишається чекати Женевського автосалону, на якому нову А3 презентуватимуть офіційно.

 

Aston Martin DBX

 

Преміальний британський бренд Aston Martin, відомий обивателю передусім завдяки "тачці Джеймса Бонда", до останнього пручався новомодному тренду і не випускав кросовери.

Однак у 2020 році все має змінитися. На новому заводі Aston Martin у Вельсі почнуть збирати кросовер DBX. Машину створюють для прямої конкуренції з випущеними раніше преміальними "пройдисвітами" Bentley Bentayga і Rolls Royce Cullinan.

Базовим двигуном стане скромний 4-літровий (8 циліндрів, дві турбіни, 542 к. с.) двигун виробництва Mercedes-Benz AMG. Він дасть можливість повнорушійному кросоверу з алюмінієвим кузовом розганятися до "сотні" за 4,5 с.

А для топової версії призначено фірмовий 12-циліндровий мотор Aston Martin об'ємом 5,2 л. Його характеристики поки тримають у таємниці.

 

BMW 4 Series

 

Цьогоріч BMW потішить фанатів оновленою "четвертою" серією.

Про новинку поки що відомо небагато. Але найголовніше, що вже точно можна сказати, — у цій моделі з'явиться новий формат культової решітки радіатора BMW. Ті самі "ніздрі", за якими BMW безпомилково впізнають у міському потоці, тепер стануть вертикальними, що додасть автомобілю абсолютно нового і до неможливості агресивного вигляду.

Це помітне відхилення від досить стриманого дизайну, якого баварці дотримувалися останніми роками. І, можливо, саме цей хід — те, що потрібно BMW, аби вкотре відірватися від конкурентів.

 

Jeep Gladiator

 

Jeep став ще одним брендом, який вирішив відродити свою колись легендарну модель.

Виробництво пікапа з промовистою назвою Gladiator згорнули 1988 року. Далі в історії Jeep настала епоха Grand Cherokee. І бренд разом із Chrysler пережив складні епохи дружби та розставання із Mercedes, а потім і Fiat.

І ось на ринку з'явився новий Gladiator, що знаменує повернення Jeep на ринок пікапів.

Новинку збудовано на платформі культового позашляховика Wrangler. Вона дістала від нього у спадок можливість зняття даху і дверей підручними засобами.

Простіше кажучи, Gladiator — єдиний у світі пікап зі знімним дахом. На думку деяких автокритиків, модель може стати не менш культовою, ніж Wrangler, саме завдяки своїй незвичності та неформатності.

Gladiator пропонуватимуть тільки в повнорушійній версії зі 6-ступеневою механічною коробкою передач або 8-ступеневою АКПП. Будуть доступні 3,6-літровий бензиновий двигун і 3-літровий турбодизель.

У США (звідки Gladiator найчастіше завозитимуть в Україну) модель вже з'явилася у продажу з цінником $33 тис. за базову версію.

 

Land Rover Defender

 

Культовий Defender пробув на конвеєрі більше трьох десятиліть, і його виробництво завершилося у 2016 році. Але фанатам не довелося довго чекати. У 2019-му презентували нову модель, а її продаж стартує навесні цьогоріч.

Спочатку Defender буде доступний тільки у 5-дверній версії. "Тридверку" обіцяють до кінця року.

На відміну від свого культового попередника, який був класичним позашляховиком із кузовом на рамі, новий Defender має несучий алюмінієвий кузов.

Будуть доступні версії з короткою базою (Defender 90 — довжина кузова 4,5 м) і довгою (Defender 110 — 5 м). В останній передбачено тільки пневмопідвіску, натомість для коротуна пропонують і стандартну підвіску. Відповідно, його кліренс не перевищуватиме 226 мм. Водночас Defender 110 може похвалитися значним кліренсом 291 мм.

На вибір будуть доступні два 2-літрові турбодизелі (196 і 237 к. с.), а також бензинові турбомотори об'ємом 2 л (296 к. с.) і 3 л (395 к. с.). Усі версії будуть повнорушійними з просунутою системою керування (знижувальна передача, 2-ступенева "роздатка") і 8-ступеневою АКПП.

В Україні ціни на новий Defender стартують від 1,4 млн грн.

 

Volkswagen Golf

 

Для людей із прогресивним європейським мисленням найочікуванішою новинкою 2020 року стане 8-е покоління легендарного Volkswagen Golf.

Дизайнерських змін небагато, і всі вони — у стилі попередніх поколінь гольфу. Неначе конструктори взяли найкраще, що було в шостому і сьомому поколінні, та зліпили з цього восьме.

Тепер Golf отримав матричні світлодіодні передні фари, які раніше встановлювали тільки на Touareg і Passat. Вони самі можуть підлаштовувати довжину світлового пучка під ситуацію на дорозі. Задні ліхтарі теж світлодіодні та вміють показувати різні малюнки — поворотники малюються вертикальними рисками, а габарити і гальмівні вогні — горизонтальними.

У салоні змін більше, тут новий Golf однозначно ступив класом вище, ставши більше схожим на Touareg.

Як завжди, для Golf буде доступно безліч бензинових і дизельних моторів на будь-який смак, а також кілька гібридних версій. І повнорушійна теж.

В Україні новий Golf з'явиться влітку за ціною від $23 тис.

 

Mercedes-Benz GLB Class

 

Mercedes може похвалитися найлогічніше вибудуваною ідеологією назв у своєму модельному ряді. Нескладно здогадатися, що модель із назвою GLB займає серед кросоверів Mercedes місце якраз між зовсім маленьким GLA і трохи більшим GLC.

Це компактний кросовер, який, утім, може бути семимісним і навіть вміщати чотири дитячі крісла. У новинці використовуватимуть нову мультимедійну систему MBUX (Mercedes Benz User Experience) із гігантським екраном на передній панелі, який замінить загальноприйняті окремі панель приладів і екран на центральній консолі.

Як завжди у Mercedes, будуть доступні численні версії з різними двигунами. Зокрема, говорять про чотири бензинові мотори і два дизелі.

 

Chevrolet Corvette Stingray

 

Влітку торік Chevrolet вперше показав світу 8-е покоління культового Corvette.

На відміну від деяких конкурентів, які вже давно нічого принципово не змінюють у своїх спортивних автомобілях або просто чекають настання епохи електрики, у Chevrolet вирішили піти далі.

Новий Corvette отримав середньомоторне компонування, тобто двигун розміщується в межах колісної бази автомобіля — одразу за сидіннями водія й пасажира. Раніше Corvette був автомобілем із традиційним компонуванням — мотор був попереду.

Зазвичай центральне розташування мотора (яке необхідно для ідеального розподілу ваги автомобіля та поліпшення керованості) застосовується тільки на дорогих суперкарах.

Але новий Corvette стартує "лише" з $60 тис.

Автомобіль доступний тільки в одній конфігурації, але її з легкістю можна вважати топовою. Тут 6,2-літровий бензиновий двигун потужністю 502 к. с. і 8-ступенева роботизована коробка передач із двома зчепленнями. Розгін до 100 км/год займає 2,8 с.

Продажі у США вже стартували (отже, можна очікувати й появи перших таких авто в Україні), і цьогоріч заплановано експансію в інші країни, а також появу кабріолета з дахом.

© 2014-2020, ТОВ «ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «МЕДІА-ДК». Всі права захищені. E-mail редакції: news@nv.ua, відділу реклами: sales@nv.ua
Використання матеріалів сайту можливе за умови дотримання Правил користування сайтомі правил використання матеріалів сайту.

Усі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".


Матеріали, відмічені позначками , , , публікуються на правах реклами.