Тиждень

Листи до редакції

Відгуки та коментарі до матеріалів НВ
Хочете купити цю статтю?

Хочу поділитися своїм відгуком на лекцію НВ Великі гроші з Євгеном Черняком (НВ №25 від 11 липня). Я ще не була на жодній лекції НВ, але дуже хотіла б якось потрапити. Ідея дуже класна!

Дивіться. Лекція мільйонера Євгена Черняка Як заробити гроші — ок. Начебто відгукується, актуально, жива зустріч, тема лідерства у бізнесі.

Але. "Сьогодні Черняк — голова наглядової ради алкогольного холдингу Global Spirits, що входить у топ-5 найбільших світових виробників горілки". Шок. Не сходиться. НВ у мене асоціюється зокрема з етичністю, розумом, розсудливістю, класними ідеями. У топ-5 найбільших світових виробників горілки?

Це всього-на-всього моя суб'єктивна думка, що ґрунтується на моєму світогляді, звісно. Але, думаю, таких, як я, багато. Людей, які не вживають алкоголь, не палять, намагаються жити екологічно і підтримувати екологічні та етичні бренди й бізнеси. У моєму колі спілкування є бізнесмени, які свої продукти не продають компаніям — виробникам алкоголю, сигарет і м'яса. А деякі — навіть виробникам риби. Незважаючи на суперприбутковість співпраці. Є друзі-маркетологи, які в пошуку нового місця роботи ніколи не розглядали тютюнове, алкогольне або м'ясне виробництво.

І я, суб'єктивно, бачу неможливим відвідувати лекції людини, яка майстерно вивела компанію в топ-5, щоб продавати ще більше горілки.

Гроші мають смак? Все в нашому світі суб'єктивно й відносно. Можна від усього абстрагуватися і піти послухати людину, аби взяти щось корисне. Але чомусь не хочеться.

Мені здається, такому потужному джерелу впливу на свідомість людей, як НВ, варто замислитися (і я впевнена, таке бачення у вас є), як глобально ви хочете на нас впливати заданими темами, зрізами, крізь призму яких подаються сюжети. Все-таки будь-який ЗМІ має ефект пропаганди. Тонко підтягнути свідомість читачів "вгору" і наповнити її категоріями та рисами етичності, розуму, адекватності й чистоти. Або дозволити скотитися вниз: ну, всі ж п'ють, то нехай виробники горілки нам розкажуть, як їм вдається вміло її продавати.

Світлана Г.,
рекламна менеджерка, Київ

 

Щоб прочитати статтю повністю,