Авто

Квітка простоти

Седан Opel Astra – це проста зброя масового ураження українських споживачів
Хочете купити цю статтю?

Седан Opel Astra – це проста зброя масового ураження українських споживачів: німецький автомобіль із нормальною комплектацією, комфортною підвіскою і привабливою ціною

 

Андрій Смирнов

 

 

Він повернувся. Він — це Opel. Викуплений два роки тому французами з PSA (Peugeot-Citroen) у американського GM, німецький бренд фактично пішов з українського ринку, але французи зробили рестарт його продажів.

Зараз PSA пропонує українцям кілька моделей Opel: створені вже на французькій платформі кросовери Crossland X і Grandland X і плюс флагманський бізнес-седан Insignia.

Але є в цьому ряді й об'єкт № 4. Не просто автомобіль, а зброя масового ураження споживачів — Opel Astra, створений ще GM.

Така Astra — не хетчбек, не універсал, а седан, та ще й попереднього покоління J (в Європі вже продають нову генерацію моделі з індексом К).

Чим же ця "квітка" може вразити клієнтів? Тим, що це буде німецький седан С-класу, безпосередній конкурент Skoda Octavia і Toyota Corolla, з дуже демократичною ціною — у межах $16–20 тис.

Щоб прочитати статтю повністю,
© 2014-2020, ТОВ «ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «МЕДІА-ДК». Всі права захищені. E-mail редакції: news@nv.ua, відділу реклами: sales@nv.ua
Використання матеріалів сайту можливе за умови дотримання Правил користування сайтомі правил використання матеріалів сайту.

Усі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".


Матеріали, відмічені позначками , , , публікуються на правах реклами.