Бізнес

Потяглися до знань

Оживання економіки приводить дедалі більше слухачів в аудиторії бізнес-шкіл
Хочете купити цю статтю?

Оживання економіки приводить дедалі більше слухачів в аудиторії бізнес-шкіл. Особливо активні студенти з орієнтованих на експорт галузей — агро та IT

 

 

Світлана Угніва

 

 

Ще п'ять років тому Ірина Костюшко торгувала ліками у власній мережі аптек. Але потім продала фармбізнес, а на виручені гроші купила збиткову ферму в одному з житомирських сіл. І за кілька років перетворила її на успішне підприємство, яке постачає конопляну і льняну олію власного виробництва у вітчизняну преміальну торговельну мережу Good Wine і придивляється до європейського ринку.

Перед рішенням кинути фармакологію в житті Костюшко відбулася одна важлива подія — вона отримала диплом магістра бізнесадміністрування (MBA) у Києво-Могилянській бізнес-школі (КМБШ).

Навчання там перевернуло свідомість підприємиці. "Додаткову цінність створюють саме виробничі компанії, які щось випускають, а не перепродають", — розсудила новоявлений володар ступеня МВА. І вирушила робити бізнес в одну з найперспективніших галузей вітчизняної економіки — сільське господарство

Щоб прочитати статтю повністю,
© 2014-2020, ТОВ «ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «МЕДІА-ДК». Всі права захищені. E-mail редакції: news@nv.ua, відділу реклами: sales@nv.ua
Використання матеріалів сайту можливе за умови дотримання Правил користування сайтомі правил використання матеріалів сайту.

Усі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".


Матеріали, відмічені позначками , , , публікуються на правах реклами.