Стиль

Круїзний лайнер

Просторий, комфортабельний, потужний, ненажерний корабель, який спустили не на воду, а на український асфальт, — це великий кросовер Toyota Highlander
Хочете купити цю статтю?

Просторий, комфортабельний, потужний, ненажерний корабель, який спустили не на воду, а на український асфальт, — це великий кросовер Toyota Highlander

 

Андрій Смирнов

 

 

Toyota Highlander можна назвати мрією відчайдушних американських домогосподарок: це великий (завдовжки майже 4,9 м) кросовер із бензиновими атмосферником, автоматом, великоваговою зовнішністю і просторим салоном.

Але оскільки автомобіль, скроєний під ринок США, продається і в Україні, де його купують, як правило, спокійні домогосподарі, Highlander тут пропонується лише в одній багатій комплектації: тільки з V-подібним двигуном об'ємом 3,5 л, тільки з 8АКПП, тільки з автоматичним повним приводом і тільки в семимісному виконанні.

Тиждень спілкування із цим великим кадром довів НВ, що за солідність Highlander потрібно платити не тільки під час покупки, але і на кожній заправці. Зате у відповідь він дарує захопливе відчуття від володіння великим і комфортним лайнером, що м'яко пливе над бурхливим морем столичного дорожнього покриття.

 

1 Плавний рух. По прямій Highlander йде впевнено і чітко, як паровоз. Розгін потужний (близько 9 с до 100 км/год), супроводжуваний приємним бурчанням об'ємного атмосферника.

Зусилля на кермі (який робить 2,7 оберти від упору і до упору) завжди невеликі, що заважає різко маневрувати. Машина ще й крениться на віражах, по-корабельному розгойдується під час розгону-гальмування і на нерівностях.

Зате всі горби, люки та інші типові деталі київської дорожньої інфраструктури Highlander пропливає без будь-яких ударів у спину — цей кросовер радше загойдає, ніж розтрясе.

Свою позитивну роль відіграє і довга база автомобіля — 2.790 мм.

Лише на дрібних стиках відчувається, як бухають великі і важкі колеса (245/55R19).

Коробка на вісім рівнів працює плавно. У неї є режим S, в якому водій може перемикати передачі самостійно — важелем. Але індикація бреше, показуючи, що вниз коробка сама водночас не перемикається, хоча на ділі зміна є. А за розгон

Щоб прочитати статтю повністю,
© 2014-2020, ТОВ «ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «МЕДІА-ДК». Всі права захищені. E-mail редакції: news@nv.ua, відділу реклами: sales@nv.ua
Використання матеріалів сайту можливе за умови дотримання Правил користування сайтомі правил використання матеріалів сайту.

Усі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".


Матеріали, відмічені позначками , , , публікуються на правах реклами.