Машинне відділення

Ера електрики

Епоха бензину невблаганно наближається до завершення

Епоха бензину невблаганно наближається до завершення. Вітер змін відчули і виробники преміальних автомобілів. НВ обрав п'ять найцікавіших преміальних електромобілів, які можна купити вже сьогодні або незабаром

 

Олексій Бондарєв

 

 

Багато європейських країн серйозно говорять про заборону автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння вже в найближчі 10–15 років. Це означає, що на електромобілі неминуче пересядуть усі — і ті, хто звик рахувати кожну копійку, і ті, хто готовий переплатити вдвічі за те, щоб у салоні була натуральна шкіра особливої ​​вичинки і панелі з дуба тільки з південних схилів певних швейцарських пагорбів.

Іншими словами, електрокари захоплять і преміум-сегмент.

Власне, процес пішов. Стараннями Ілона Маска багато заможних людей вже пересіли зі звичних Audi, BMW та Lexus на Tesla.

Цей процес стосується й України. За деякими даними, кількість седанів Tesla Model S у нашій країні вже обраховується тисячами (зокрема чимала кількість на єврономерах), а рахунок ще дорожчих кросоверів Tesla Model X пішов на сотні.

І все ж не кожен поціновувач преміуму згоден купувати Tesla. Певну роль тут відіграє іміджева складова — переконання "справжні чоловіки їздять тільки на BMW" або "під чорний костюм підходить тільки чорна Audi" ще ніхто не відміняв.

Важливіше інше. Люди, які звикли до певного рівня комфорту, часто відмовляються навіть думати про купівлю Tesla, просто посидівши всередині модного електрокара або раз прокатившись на ньому.

По-перше, Tesla мають спартанський інтер'єр, який де в чому поступається навіть німецьким автомобілям середнього класу, не кажучи вже про преміум. По-друге, компанія Маска не має великого досвіду в розробці підвіски та інших компонентів, тому незважаючи на воістину реактивну тягу електромоторів, їде Tesla не так завзято, як породисті німці, за плечима яких — півстолітні традиції налаштування шасі.

Втім, і найскептичніше налаштовані до Tesla користувачі мають шанси скоро пересісти на електрокари. Адже довгоочікувані автомобілі на електричній тязі поступово з'являються у модельному ряді всіх європейських преміальних виробників (японці поки що чинять опір тренду).

Ось п'ять найцікавіших преміальних автівок, які вже доступні або ось-ось надійдуть у продаж.

Audi e-tron
Audi e-tron

Запас ходу400 км

Поява на ринку2019 рік

Цінавід $75 тис.

 

 

Одну з найдовгоочікуваніших новинок цьогоріч Audi e-tron представили на Паризькому автосалоні. Початок продажів заплановано на січень.

Цей 4,9-метровий кросовер посідає проміжне положення між Audi Q5 та Audi Q7 за габаритами, а стилістично більше нагадує нещодавно представлений Q8. Найяскравішою візуальною відмінністю є камери замість бічних дзеркал (зображення з них виводиться на екрани в панелях передніх дверей). Завдяки цьому рішенню знижується коефіцієнт аеродинамічного опору автомобіля. Що натомість знижує енерговитрати під час руху.

Новий e-tron оснащується двома електромоторами, які в сумі видають 350 к. с. у звичайному режимі руху та 402 к. с. у спортивному. Розгін до 100 км/год займає відповідно 6,6 і 5,5 сек.

Запас ходу e-tron заявлено на рівні 400 км. За заявами Audi, компанії вдалося досягти показників швидкості заряду, аналогічних Tesla, — до 80% акумулятор e-tron буде заряджатися за півгодини (мова йде про зарядні станції потужністю 150 кВт).

У топових комплектаціях новинки Audi обіцяє вивалити на голову споживача систему нічного бачення, натуральну шкіру, 12 режимів підігріву та вентиляції сидінь і безліч інших "примочок".

Mercedes-Benz EQС
Mercedes-Benz EQС

Запас ходу400 км

Поява на ринку2019 рік

Цінаневідома

 

Незважаючи на зовнішню схожість і зіставні габарити з наявним кросовером GLC, новинка від Mercedes, яку було офіційно показано на Паризькому автосалоні днями, це абсолютно нова модель. Перша в новій лінійці EQ, яка складатиметься з електромобілів.

EQС — п'ятимісний кросовер із великим багажником (500 л) буде оснащуватися двома електромоторами сумарною потужністю 402 к. с. Розгін до 100 км/год — 4,9 сек.

У компанії кажуть, що електромотор на передній осі оптимізований для руху в економічному режимі, тоді як двигун на задній осі буде використовуватися для динамічного руху.

Акумулятор ємністю 80 кВт дозволить EQС мати запас ходу 400 км. Компанія заявляє, що час зарядки до 80% складе 40 хв.

Подібно до бензинових і дизельних побратимів електричний "мерс" буде нафарширований електронікою по вінця. Зокрема, в компанії говорять про інтелектуальну навігаційну систему, яка прокладатиме оптимальний маршрут до заданої точки із заїздом до зарядних станцій з урахуванням рівня заряду батареї. Активація голосового управління буде доступна за допомогою фрази "Hey Mercedes".

 

Tesla Model X
Tesla Model X

Запас ходувід 350 км

Цінавід $100 тис.

 

В Україні є вже не менше сотні Model X, до того ж трапляються і топові комплектації P100D із запасом ходу 475 км і розгоном до сотні за 2,9 сек. Вартість таких екземплярів перевалює за $200 тис.

Але найчастіше українці все ж купують базову версію 75D, яка має запас ходу 380 км і розганяється до 100 км/год за 4,9 сек.

Model X трохи поступається німецьким преміальним автомобілям за фаршем і комфортом. Зокрема, клієнт не може обрати з такої кількості матеріалів обробки салону, як у випадку, наприклад, із Porsche чи Audi. Багато людей, хто пробував Tesla також скаржаться на недостатню шумоізоляцію і плавність ходу.

Однак на поточний момент це найдосконаліший у світі преміальний електричний кросовер із футуристичним дизайном, який вражає людей буквально гіпнотичним чином.

Volvo XC40
Volvo XC40

Запас ходу400 км

Поява на ринку2019 рік

Ціна — невідома

 

Volvo XC40, представлений восени 2017 року, став справжнім хітом шведського виробника. Субкомпактний кросовер не тільки відмінно продається, а й був визнаний Автомобілем року на Женевському автосалоні.

Ставка на максимум комфорту в компактному кузові спрацювала. XC40 за габаритами оптимальний для експлуатації в умовах мегаполісу, й водночас він мало чим поступається старшим побратимам XC60 і XC90 за начинкою. Відмінна керованість і динаміка роблять прийнятним вибором і для любителів притопити.

Не минуло й півроку від початку продажів, як Volvo оголосила про те, що XC40 отримає повністю електричну версію вже в 2019-му. Разючих відмінностей від бензинової версії, очевидно, не буде, адже нова платформа Volvo, на якій випускаються автомобілі після 2014 року, спочатку створювалася з урахуванням використання різних типів силових установок.

За попередніми даними, електрична версія XC40 отримає акумулятор ємністю 70 кВт, а запас ходу складе близько 400 км. Даних про потужність двигуна та динамічні характеристики поки що немає. Так само як і про ціну майбутнього електрокару. Експерти припускають, що Volvo спробує зробити ціну козирем новинки. Адже сьогодні XC40 із двигуном внутрішнього згоряння є одним із найдоступніших преміальних кросоверів.

Porsche Taycan
Porsche Taycan

Запас ходу500 км

Поява на ринку2019 рік

Цінавід $80 тис.

 

Багато експертів вважають, що Taycan буде справжньою революцією. З тієї простої причини, що Porsche — бренд, який тримається на лояльності фанатів, які неохоче приймають щось нове. Зокрема і відхід від бензинових спортивних моторів на користь новомодних електрочайників.

Вихід спортивного електрокара, який може канібалізувати культову Panamera, буде рішучим кроком, який показує, що Porsche не просто заграє з електричною темою, а дійсно бачить своє майбутнє саме в електромобілях.

За непідтвердженою офіційно інформацією, Taycan буде оснащуватися двома електромоторами сумарною потужністю 600 к. с. Вони дозволять йому розганятися до 100 км/год за 3,5 сек.

І це не все. Porsche має ще один козир, який свідчить про технологічний відрив від конкурентів. Компанія вже готує мережу 800-вольтних (350 кВт) зарядних станцій, які дозволять заряджати батареї Taycan до 80% ємності всього за 15 хвилин.

Тривалий час зарядки — загалом не менш серйозна проблема для електрокарів, ніж малий запас ходу. Бензинову машину можна заправити за кілька хвилин, забезпечивши запас ходу на сотні кілометрів.

Сучасним електромобілям потрібні години для повної зарядки. Tesla можна зарядити на 80% за півгодини на фірмових зарядках компанії, які є тільки у США, Західній Європі та деяких країнах Азії.

На цьому тлі Taycan із новими зарядками Porsche може виглядати виграшно.

© 2014-2020, ТОВ «ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «МЕДІА-ДК». Всі права захищені. E-mail редакції: news@nv.ua, відділу реклами: sales@nv.ua
Використання матеріалів сайту можливе за умови дотримання Правил користування сайтомі правил використання матеріалів сайту.

Усі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".


Матеріали, відмічені позначками , , , публікуються на правах реклами.