Світ

Бути гарним таким

Мода, яка змусила останніми роками корейських чоловіків на всю використовувати декоративну косметику, збільшила місцеву б'юті-індустрію до обсягу в $13 млрд
Хочете купити цю статтю?

Мода, яка змусила останніми роками чоловіків індустріально розвиненої і високотехнологічної Південної Кореї щосили використовувати декоративну косметику, збільшила місцеву б'юті-індустрію до обсягу в $13 млрд і ввела її в десятку найбільших у світі

 

Анна Павленко

 

 

У свої 16 років Кім Сунг Хван, уродженець півмільйонного міста Кімхе на півдні Республіки Корея, завоював чималу популярність у мережі. Останнім часом на його YouTube-канал, який сам Кім називає "творцем корейської чоловічої краси", підписалися 114 тис. користувачів.

Він уже кілька років користується косметикою, зокрема тональними засобами і завів власний канал на YouTube, щоб ділитися практичними порадами з догляду за обличчям.

"Із макіяжем я почуваюся набагато впевненіше", — зізнається підліток.

Приділяти особливу увагу зовнішньому вигляду в Кореї прийнято незалежно від статі. Чоловічий макіяж тут є нормою на весіллі, а для багатьох юних представників сильної статі — і в повсякденному житті. Хлопців із тональним кремом на обличчі, зволожувальним блиском на губах і підведеними очима сьогодні запросто можна зустріти в центральному сеульскому кварталі Мендон і в елітному Каннамгу, який прославив у своєму хіті Gangnam Style корейський виконавець Psy.

Втім, якщо декоративна косметика для чоловіків є скоріше нішевим трендом міської молоді, то доглядальною косметикою корейці користуються незалежно від віку і статусу. Саме в Кореї продається п'ята частина всієї чоловічої косметики світу, стверджують фахівці міжнародної компанії ринкових досліджень Mintel. За їхн

Щоб прочитати статтю повністю,