Бізнес

Е-атлант розправляє плечі

Два лідери української онлайн-комерції — Rozetka.ua та EVO — перетворюються на одного національного гіганта
Хочете купити цю статтю?

Два лідери української онлайн-комерції — Rozetka.ua та EVO — перетворюються на одного національного гіганта

 

 

Світлана Угніва

 

З фрази "От вам таємничка" Владислав Чечоткін, засновник інтернет-супермаркету Rozetka, почав допис у Facebook, опублікований 9 серпня. Тексту там було небагато — кілька абзаців. Але і їх вистачило, щоб розбурхати мільйони клієнтів його сайту, а також конкурентів.

"Таємничка" Чечоткіна полягала в тому, що заснована ним компанія об'єднає активи з групою EVO.

Для національного ринку електронної комерції, обсяг якого за підсумками 2017 року становив 50 млрд грн, це означає появу нового потужного гравця. Rozetka є №1 в країні серед інтернет-супермаркетів, а EVO — лідируючий торговий майданчик товарів і послуг. Він відомий клієнтам ресурсів Prom.ua, Bigl.ua, Zakupki.prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Вчасно, Shafa.ua.

Найбільший гравець в
e-commerce придбаває найбільший маркетплейс

Сергій Чуйкін, директор департаменту інвесткомпанії
Concorde Capital

"Угода найбільш знакова цьогоріч, — каже Сергій Чуйкін, директор інвестиційно-банківського департаменту інвесткомпанії Concorde Capital.— Найбільший гравець в e-commerce [Rozetka] придбаває найбільший маркетплейс [EVO]".

Щоб прочитати статтю повністю,