Стиль

Кишеньковий вікінг

Компактний кросовер Volvo XC40 — це 4,4 м скандинавської стриманої легковажності та безпеки
Хочете купити цю статтю?

Компактний кросовер Volvo XC40 — це 4,4 м скандинавської стриманої легковажності та безпеки, які коштують серйозних грошей

 

Андрій Смирнов

 

 

Volvo, яка довгі роки позбавляється від іміджу марки для пенсіонерів, досягла основної мети цих змін — аудиторії молодих сучасних вікінгів. Тобто забезпечених самотніх міленіалів, сімейний стан яких — пошук емоцій. Для них і з'явився Volvo XC40, перший компактний кросовер бренду: дорогий і молодіжний по-скандинавськи — тобто безпечний і стриманий у дизайні.

XC40 продовжив лінійку кросоверів, які шведи по черзі випускали на ринок останнім часом: першим — найбільший (XC90), потім — середнього розміру (XC60) і тепер — компактний (XC40).

В Україну новий кросовер заїхав із двома дволітровими турбомоторами — бензиновим (247 к. с. та 350 Нм) і дизелем

(190 к. с. і 400  Нм). До пари їм завжди буде 8-ступеневий автомат Geartronic та автоматичний повний привід. Комплектацій дві: Momentum та R-Design.

На світовому ринку варіантів більше, але навіть представлені в Україні можна доспорядити безліччю опцій.

НВ певний час жив у Києві життям вікінга-мілленіала в суспільстві XC40 R-Design. Такий варіант, окрім деяких особливих деталей екстер'єру-інтер'єру, передбачає ще й спортивне шасі з жорсткішими амортизаторами й пружинами. А насичений список опцій тестової машини розігнав її базову ціну з 1,4 млн грн до 1,8 млн. Враження від скандинава в кількох пунктах.

 

1 Спортивний і безпечний. Приблизно 8 сек. — стільки витрачає XC40, щоб розігнатися до 100 км. Азартно? Цілком. Окрім того, кермо робить 2,7 оберти від упору і до упору — гостро.

Мотор забезпечує відмінну тягу. Але (як і більшість сучасних дизелів, заточених під екологічність) на початку ходу педалі лінується і дає невелику паузу перед увімкненням усього моменту. Система стабілізації має спорт-режим, але це не означає її повного вимкнення.

Щоб прочитати статтю повністю,