Люди

Війна за літри

Сергій Корецький, гендиректор паливного оператора WOG, — про боротьбу АЗС за кожен літр проданого палива
Хочете купити цю статтю?

Сергій Корецький, гендиректор паливного оператора WOG, розповідає про жорстку боротьбу АЗС за кожен літр проданого палива і про те, як кава на заправках може допомогти в цьому напруженому процесі

 

Іван Верстюк

 

 

У спекотний липневий день біля дверей кабінету Сергія Корецького, гендиректора групи WOG, розташованого в офісі компанії у столичному бізнес-центрі Ріальто, людно: ось-ось має пройти робоча нарада.

Проте час для спілкування із НВ Корецький знайшов і в цій штовханині.

WOG, який володіє мережею з 500 АЗС і є другим за масштабами паливним оператором країни після групи Приват, переживає непрості часи. Його бізнес-модель заснована на придбанні імпортних нафтопродуктів із залученням кредитних коштів. Зростання світових цін на нафту знизило ма

Щоб прочитати статтю повністю,