Бізнес

Холодна і солодка ніша

Зростання ринку морозива породило локальних гравців, які роблять крафтовий продукт
Хочете купити цю статтю?

Зростання ринку морозива породило локальних гравців, які роблять крафтовий продукт із найнезвичайнішими смаками — від цвілого сиру до алкоголю

 

Світлана Угнива

 

 

Якби п'ять років тому хтось сказав продавцеві мотоциклів В'ячеславу Шестаковському, що він продаватиме морозиво своєї торгової марки, він би в це не повірив. Як і в те, що заснований ним бренд Умка зможе знайти своє місце на ринку, де діють гіганти — компанії з мільйонами споживачів і обсягами виробництва, які вимірюється у десятках тисяч тонн.

Сам Шестаковський продає небагато — близько 3,5 т на місяць. Але його морозиво — особливе, крафтове: зроблене вручну за оригінальними рецептами і без штучних додатків.

Колишній торговець байками взявся за "холодну" справу в 2012-му, а за чотири роки продавав по 300 кг свого продукту за місяць у теплий сезон. У 2017-му новоявлений морозивник вийшов на рівень у 1,7 т, а тепер і зовсім подвоїв цей показник.

А починалося все з експерименту: Шестаковський вирішив продати партію випущеного його другом морозива на всеукраїнському фестивалі любителів автомобілів бренду Volkswagen. Швидкоплинне заняття, яких у Шестаковського в ті роки було безліч: він намагався займатися сервісом для яхт, імпортом термобілизни і навіть власним баром.

Але морозиво перемогло. І тепер у бізнесмена є два київських кафе з його холодним і солодким продуктом, ще одне він планує відкрити в Одесі.

Щоб прочитати статтю повністю,