Світ

Обмін провокаціями

Бйорн Гельдхоф уже 10 років знайомить киян та гостей міста з радикальними представниками європейського арту
Хочете купити цю статтю?

Бйорн Гельдхоф уже 10 років знайомить киян та гостей міста з радикальними представниками європейського арту, а також допомагає епатажним українським художникам знайти свій голос закордоном

Ольга Духнич

С идячи за столиком у київському кафе, ми говоримо з Бйорном Гельдхофом, арт-директором центру сучасного мистецтва PinchukArtCentre, про драматичні виклики в європейському мистецтві узагалі і бельгійському зокрема. "Наша маленька країна виявилася напрочуд багатою на визнані в європейській культурі імена, — небезпідставно хвалиться Гельдхоф.— У кожному історичному періоді з кроком у 50 років, починаючи від Середньовіччя, ми мали по кілька нині відомих майстрів". Звідси і перше запитання.

Мистецтво відіграє важливу роль у міському просторі

— Сучасне бельгійське мистецтво стоїть на шедеврах фламандської школи. Чи помітна спадковість між старими майстрами і нинішніми художниками?

Це закрита стаття Електронної версії журналу Новое Время. Щоб прочитати матеріал повністю, відкрийте доступ до даної статті або передплатіть . Якщо ви вже підписані, або