Люди

Кіно з Вікторією Тігіпко

Президент Одеського міжнародного кінофестивалю називає фільми, які, на її думку, варто подивитися кожному

Президент Одеського міжнародного кінофестивалю називає фільми, які, на її думку, варто подивитися кожному

1

Людина з кіноапаратом

(реж. Дзиґа Вертов, 1929)

 

Авторитетний британський журнал Sight & Sound назвав цей безсюжетний німий експериментальний фільм найкращою документальною стрічкою всіх часів. Сюжет повертає глядача в часи, коли кіно належало до новаторського виду мистецтва і тільки починало завойовувати світ. Цей фільм ні на що не схожий. І Вертову вдається неможливе: змусити спостерігати за повсякденним життям людей з непідробною цікавістю, що знайоме дітям, які слухають казки.

2

АВАТАР

(реж. Джеймс Кемерон, 2009)

 

Перший масштабний фільм майстра кіновидовищ Джеймса Кемерона після Титаніка став справжньою інновацією і сенсацією, адже різниця між живими і намальованими персонажами практично зникла. Голлівудські боси прогнозували, що після Аватара почнеться нова епоха для кінематографа. Так воно і сталося.

3

Шкіра, в якій я живу

(реж. Педро Альмодовар, 2011)

 

Основна думка фільму — сучасна наука може зробити з тілом людини все що завгодно, але вона не здатна змінити свідомість і дух. Тіло, так само як і стать, виступає не більше ніж оболонкою, "шкірою, в якій ми живемо". Альмодовар зняв картину про нелюбов, зміксувавши улюблені теми зради і заплутаних сімейних стосунків з елементами фантастичного трилера.

4

Джульєтта і духи

(реж. Федеріко Фелліні, 1965)

 

Джульєтту називають "жіночим варіантом" картини Фелліні Вісім із половиною. Сам режисер зізнавався, що задумав фільм для Джульєтти Мазіни і про Джульєтту Мазіну — свою дружину і музу. Вона і зіграла в стрічці головну роль. Це перший кольоровий фільм Фелліні. І буяння режисерської фантазії перевершує сюжет, відтісняючи його на задній план, через що картину дивитися важко. Але і відвести очей від екрану не можливо.

5

Жасмин

(реж. Вуді Аллен, 2013)

 

Дуже глибокий і щирий фільм від метра кінематографу. Тонку іронію, голлівудський акторський склад й ідеальну картинку — підбором костюмів займався особисто Карл Лагерфельд — оцінять як досвідчені кіномани, так і пересічні глядачі. Поціновувачі відзначать алленівський омаж [жест поваги] драматургу Тенессі Вільямсу і режисерові Еліа Казану. Адже сюжет картини Жасмин — це творча варіація Трамваю Бажання.

CV

 

 

Вікторія Тігіпко
Закінчила Київський інститут народного господарства, вивчала фінансовий менеджмент у Віденському університеті економіки. Займалася брокерською, інвестиційною та дилерською діяльністю. Протягом п'яти років була організатором міжнародної конференції для інтернет-підприємців та інвесторів IDCEE. Засновниця і керівний партнер венчурного фонду TA Ventures. З 2010-го — президент найбільшого в Східній Європі кіноогляду — Одеського міжнародного кінофестивалю. Голава наглядової ради Української кіноакадемії

© 2014-2020, ТОВ «ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «МЕДІА-ДК». Всі права захищені. E-mail редакції: news@nv.ua, відділу реклами: sales@nv.ua
Використання матеріалів сайту можливе за умови дотримання Правил користування сайтомі правил використання матеріалів сайту.

Усі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".


Матеріали, відмічені позначками , , , публікуються на правах реклами.