Стиль

Німець у кімоно

Новий Infiniti QX30 — дорогий повнопривідний хетчбек-напівкросовер із німецькою основою та японськими інгредієнтами

Новий Infiniti QX30 — дорогий повнопривідний хетчбек-напівкросовер із німецькою основою та японськими інгредієнтами

 

Андрій Смирнов

 

 

Покупця цього Infiniti очікує сюрприз: за свої гроші він одержить не тільки повнопривідний японський автомобіль, а ще й повнопривідний німецький автомобіль. Тому що QX30 — це плід глобалізації, "фінік" (як іноді називають Infiniti), що виріс на дереві співпраці Infiniti та Mercedes.

QX30 має серед рідні не тільки брата по батькові — мерседесівській GLA-клас (загальна технічна база), але й сестру по матері — Infiniti Q30. Остання — один в один, тільки у неї менший дорожній просвіт, два бензинових двигуни на 1,6 л і 2 л, передній або повний привід. Виглядає Q30 класичним хетчбеком.

А ось QX30 зовні більше схожий на кросовер: він піднятий, має "позашляховий" пластиковий обвіс. Під капотом — тільки 2-літровий бензиновий мотор, привід — автоматичний повний. Коробка у QX30 одна — 7-рівневий робот із подвійним зчепленням.

Нордичний арієць чи незворушний самурай? НВ тиждень розбирався у характері QX30. Підсумки цих автомобільно-психологічних досліджень — у кількох пунктах.

1 Бадьорий напівкросовер. Якщо вважати QX30 компактним кросовером, то для такого типу машин він досить драйвовий.

Кермо — 2,7 оберти від упору і до упору: що вища швидкість, то різкіші реакції. Чуйність пристойна. Кермо ще й стоїть перед водієм майже вертикально, немов у гоночному автомобілі.

Їде QX30, як породистий "німець" із турбодвигуном і роботом: не гостро реагує на спокійні натискання на педаль газу, заради економії швиденько забирається на підвищені передачі. Мотор бурчить і злегка вібрує, немов дизель. Щоб зрозуміти, що QX30 дійсно може розганятися до 100 км/год за 7,3 с, потрібно різко тиснути на акселератор: у такому випадку автомобіль — знову ж як породистий німець — почне вибухово, з надривом, стартувати і прискорюватися.

Мотор вміє не тільки бурчати — у нього потужна тяга з низів: вже з 1,2 тис. обертів він виходить на максимальний момент у 350 Нм і тримає його до 4 тис. обертів.

У коробки — три режими (послідовно перебираються невеликою кнопкою біля джойстика робота): еко, спорт і мануал. У першому згладжені реакції, у другому двигун довше "висить" на знижених передачах під газом. Мануальний же — це такий мегадрайв: робот при розгоні перемикає передачі вгору сам (є підказки), але тільки при досягненні червоної зони тахометра, а це — 6,5 тис. обертів. Прискорення виходить різким і супроводжується лютим риком двигуна.

Підвіска (Макферсон попереду і багатоважільна ззаду) теж налаштована по-німецьки, для хорошого асфальту. Битого покриття або ям із гострими краями не любить — щільно, хоч і пружно, стукає по ним колесами. Плюс таких налаштувань — хороша стійкість у віражах.

QX30 готовий з'їхати на ґрунт: у нього ж є автоматичний повний привід (стандартно працює передня вісь, але на задню може перекидатися до 50% моменту). Крім того, під черевом у машини вільно: реальний просвіт під сталевим захистом двигуна — 200 мм. Днище досить рівне, лише поперечні важелі задніх коліс виступають трохи на загальному тлі.

 

2 По-німецьки скроєний. Уже сам ключ-брелок QX30 натякне досвідченому інфінітяру, що перед ним — щось не те.

Архітектура центральної консолі хоч і не скидається на GLA, але німецька: строго і прямолінійно. Кнопки і шайби стоять чіткими рядами, дисципліновано переповзаючи на консоль між передніми сидіннями. Там стирчить невеликий нефіксований джойстик перемикання робота. А ближче до водія — шайба з кнопками, що управляє меню на кольоровому сенсорному дисплеї, який розташований зверху центральної консолі і невеликий.

Навігація хороша за якістю, але позначення — це суміш старих і нових назв вулиць, до того ж то російською, то українською мовою.

На коріння Mercedes відверто вказують характерні підкермові важелі — їх два, і обидва розташовані зліва. Верхній перевантажений функціями — він не тільки вмикає поворотники, а й відповідає за режим двірників. Нижній — це управління круїз-контролем. А ось праворуч від керма, де у Mercedes міг би бути важіль коробки, у Infiniti нічого немає.

Управління світлом винесено на окрему шайбу біля лівого коліна водія — теж німецьке рішення.

Зрештою, коли замикаєш центральний замок машини зовні, вона видає фірмовий мерседесівський гудок, повідомляючи: зер гут, господарю, все під охороною.

Під правою рукою водія — два підстаканники, перед ними — боксик із двома роз'ємами usb. Під ліктем — ще один закритий боксик, не надто великий і незручної форми, з розеткою 12 В. Все це діло прикрито кришкою-підлокітником, положення якої міняти не можна.

Ящик для рукавичок вузький — аркуш А4 входить туди тільки зігнутим. Кишені в дверях — дрібні, їхнє дно нічим не простелене. Загалом — замало ємкостей.

Проте є підсвічування дверних ручок. І незручне штурманське світло в першому ряді — воно спрямоване і не висвітлює, наприклад, зону кермового колеса.

У QX30 — двозонний клімат, але керування ним не найкраще: пульт знизу консолі, регулювання температури нормальне, а кнопки обдування-обігріву дрібні.

Є камери "колом" — з оглядовістю на парковках усе відмінно.

раст

3 Тісний салон. Передні крісла з трирівневим підігрівом — щільні, з основним електрорегулюванням плюс поперековий підпір (із вибором висоти). Тримають добре. Клавіші їх регулювання винесено на дверні карти — крім підпору, який опинився збоку від подушки. Діапазони регулювань великі, самі крісла стоять низько, тож навіть з урахуванням великого стельового люка місце над головою у високого водія все одно залишається.

У другому ряді високому пасажиру за високим же водієм буде дуже і дуже тісно. Вхід ускладнено тим, що треба акуратно вносити ступні поверх високого порогу в вузький лаз під переднім сидінням. Коліна ледь засовували, і їх доведеться сильно розставляти, щоб сісти. Також високому пасажирові доведеться похилити голову.

Третього ззаду краще і не тулити, тим паче, у центрі підлоги стирчить високий короб.

Зі зручностей у другому ряді — сіткові кишені на спинках переднього ряду, відкидний підлокітник із люком для довгих предметів і парою висувних підстаканників. Тут є і розетка на 12В (ще одна — в багажнику).

Спинки роздільно складаються на подушки, утворюючи з підлогою багажника майже рівну поверхню.

Відсік для вантажів нормальних для класу розмірів, хорошої прямолінійної форми. У підпіллі — сабвуфер і компресор для підкачки шин (із лого Mercedes).

 

4 Зайвого не візьме. Витрати — помірні: якщо вільно і плавно котити в місті, то вийде приблизно 10,4 л на 100 км. Якщо їхати підрізаючи і не пропускаючи, — то 11,5–14 л.

 

5 Висновок. Infiniti QX30 — автомобіль, який найкраще отримати в подарунок. Так, він ефектний, спритний, повнопривідний і майже Mercedes, але і коштують ці 4,4 м японсько-німецької дружби стільки ж, скільки просять за куди більші та просторіші кросовери непреміальних брендів.

© 2014-2020, ТОВ «ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «МЕДІА-ДК». Всі права захищені. E-mail редакції: news@nv.ua, відділу реклами: sales@nv.ua
Використання матеріалів сайту можливе за умови дотримання Правил користування сайтомі правил використання матеріалів сайту.

Усі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".


Матеріали, відмічені позначками , , , публікуються на правах реклами.