Стиль

Корейський городовий

Новий Hyundai i30 — міський хетчбек для середнього класу в чистому вигляді
Хочете купити цю статтю?

Новий Hyundai i30 — міський хетчбек для середнього класу в чистому вигляді: хороша комплектація, помірна ціна та помірні їздові характеристики

 

Андрій Смірнов

 

 

Н е всі автомобілі повинні бути Теслами — передовими машинами з реальними шансами відправитися у відкритий космос. Комусь потрібно задовольняти і базові потреби землян. Новий корейський хетчбек Hyundai i30 — саме з категорії останніх: він створений не заради міжпланетного піару, а для суто утилітарних потреб численних осіб виду людина розумна міська.

Зараз пара Hyundai-Kia розширює і оновлює модельний ряд, але навіть у цьому корейському параді електро- і гібридних новинок i30 не загубиться, залишившись одним з основних автомобілів Hyundai для Європи.

Третє і найсвіжіше покоління корейського втілення єврохетчбеку з'явилося в Україні в серпні торік. Ставши зовні агресивнішим й ефектнішим, i30 представлений у прайсах із чотирма бензиновими моторами (1,4 л і 1,6 л, а також двома турбіновими — 1 л і 1,4 л) і турбодизелем об'ємом 1,4 л (дизеля і молодшого турбо в продажу немає). Коробки передач: шестиступінчаста механіка й автомат, а також семидіапазонний робот із подвійним зчепленням. Три комплектації, крім того, вже стартова багата на опції та має повний комплект асистентів безпеки, зокрема систему стабілізації.

Київським попутником НВ став варіант із 1,6-літровим двигуном і автоматом у максимальній комплектації.

 

1 Спокійний і навіть млявий. Кермо робить 2,5 обороти від упору до упору, в нього "порожньо" близько нуля, інформативність і вцілому не найкраща. До того ж навіть на рух керма автомобіль реагує перебільшено різко.

Вся ця гострота помітно контрастує з їздовою динамікою: хетчбек досить мляво реагує на педаль газу в будь-якому з режимів руху (яких три: еко, нормальний і спорт).

Сп

Щоб прочитати статтю повністю,