Стиль

Бодігард

Кросовер Volvo XC60 здатний уберегти свій екіпаж чи не від будь-яких дорожніх проблем

Кросовер Volvo XC60 здатний уберегти свій екіпаж чи не від будь-яких дорожніх проблем. Але і коштує він як невелике охоронне агентство з усім штатом

 

Андрій Смірнов

 

 

В ін вміє заглядати в голову до інших людей: новий преміальний кросовер Volvo XC60 сигналізує водієві про небезпечний маневр сусідньої машини ще до того, як зсув стане помітним.

Volvo — відомий передовик в сфері безпеки. Але в другому поколінні XC60, що з'явилося на ринку восени 2017 року, все одно дивує передбачливістю. Автомобіль став більш технологічним, агресивним і елегантним, ніж його попередник.

Це не найбільший і не найдорожчий автомобіль у лінійці бренду, але важливий — тому що найпопулярніший Volvo в світі. Та й в Україні XC60 забезпечив майже половину продажів марки за 10 місяців 2017 року, а саме 217 автомобілів із загальних вольвівських 582.

Кросовер другого покоління побудований на новій платформі, створеній шведами під крилом китайських інвесторів і вже використаній у великому SUV XC90 та седані/універсалі S90/V90.

XC60 походить на ці машини (особливо на першу) зовнішністю, інтер'єром і внутрішнім наповненням, зокрема 2-літровими бензиновим і дизельним двигунами різної потужності. Тільки він більш компактний.

У автомобіля три комплектації, тільки автоматичний повний привід, виключно 8-ступінчастий автомат і одна гібридна версія.

Чи залишиться цей 4,7-метровий кросовер локомотивом Volvo-продажу? НВ з'ясовував це в куртуазному суспільстві елегантного XC60 з дизелем максимальної потужності, в топ-версії Inscription з опціями включаючи пневмопідвіску за 70 тис. грн.

 

1 Бадьорий кросовер. В сучасних Volvo є холодна міць, невблаганність реакцій і відчутна всім водійським тілом безпека. Але немає адреналіну.

XC60 такий же, лише трохи більше задерикуватий.

Кермо з підігрівом робить 3 обороти від упору до упору. Не гостро, але чітко та інформативно. Ще у цього кросовера хвасткі гальма.

На центральній консолі є оригінальна шайба запуску двигуна і барабанчик управління системою Drive Mode. Остання підлаштовує функції автомобіля під обраний тип їзди — еко, комфорт, позашляховий, динамічний та індивідуальний.

В еко машина "спить", в комфорті підбадьорюється. А ось в динамічному режимі водій отримує відчутну прибавку потужності і різкості відгуків, більш щільну підвіску.

Автомат різкуватий. Є невеликий провал при сильному натисканні на газ, за ​​яким завжди йде потужне підхоплення. Останнє очікувано: у дизеля тут 480 Нм крутного моменту.

Можна активувати спортивний режим системи стабілізації — страхувальна електроніка стане менш суворою, даючи можливість дещо поковзати.

Пневмопідвіска XC60 — з активним регулюванням амортизаторів, що добре для керованості і непогано для плавності ходу.

Чому непогано? Тому що українські дороги сильніші за будь-які технології: підвіска навіть злегка заколисує в звичайному режимі, але нерівності машина проходить жорсткувато, в тому числі через величезні колеса (225/45 R20).

Водій може і сам керувати підвіскою: включив офроуд-режим — отримав приріст дорожнього просвіту до максимальних 270 мм. Включив динамічний — і машина сідає до мінімуму в 210 мм.

На бездоріжжі автомобіль непоганий: тяговитий дизель, короткі звіси, керована підвіска. Але все довірено електроніці, і захист картера "вуличний" — пластиковий. Зате на офроуді водій зрозуміє: він керує добре скроєною машиною — у ній нічого не скрипить.

 

2 Безпека в абсолюті. Набір систем безпеки у будь-якої версії буде максимальним.

Система попередження зіткнень подає миготливий сигнал над панеллю приладів, видає звуки, а в небезпечній ситуації ще й рішуче б'є по гальмах, страхуючи навіть на високих швидкостях.

Система утримання в смузі м'яка, але впевнено виправляє машину від з'їзду в сторону.

У XC60 якісний контроль сліпих зон і очевидна індикація — на зовнішніх дзеркалах.

Крім того, кросовер розпізнає дорожні знаки, причому найчастіше електроніка набагато уважніша за водія.

Є підсвічування поворотів, чотири камери (можна виводити на центральний монітор будь-яку картинку з них, хоч вигляд зверху).

А ще сім подушок безпеки, підголівники з захистом від "хлистових" травм — про подібне оснащення в контексті Volvo можна і не згадувати.

раст

3 Стильний інтер'єр. Вся передня частина салону — копія Volvo XC90. Якісно візуально і на дотик.

Цифрова панель приладів має відмінну графіку. Сюди можна вивести усіляку інформацію — від традиційних спідометра-тахометра до карти навігації.

Величезний екран-планшет в центрі передньої панелі також має відмінну роздільну здатність, але перевантажений функціями.

Передні сидіння глибокі, щільні, з регульованою довжиною подушки, підігрівом, вентиляцією і пам'яттю на дві позиції. Сидіти зручно.

Ящик для рукавичок великий: аркуш А4 входить туди без підвертання.

Між водієм і пасажиром праворуч розташований високий центральний тунель з підстаканниками, розеткою на 12В і великим боксом в підлокітнику (всередині — роз'єми usb, один з яких силовий). Тільки сюди і можна приткнути смартфон.

У машині відмінна звукоізоляція.

 

4 Просторий салон. У другому ряду і по довжині, і по висоті буде вільно навіть рослому пасажиру. Тут є "свої" дві зони клімат-контролю плюс підігрів крайніх сидінь, відкидний підлокітник з боксом, що закривається та парою висувних підстаканників, а також розеткою на 12В. В ногах поблизу задніх сидінь — високий тунель, який ускладнює становище центрального пасажира, якщо ззаду сядуть троє.

Бічні двері відкриваються не під прямим кутом, через що дитячі крісла, наприклад, кріпити не дуже зручно. Та й вхід-вихід неідеальний.

Сидіння другого ряду складаються окремо, врівень з підлогою багажника.

Сам багажник пристойного обсягу — понад 630 л. Є зручна — така, що самостійно відскакує вгору — шторка.

Фальшпідлога жорстка — її можна підняти і закріпити в такому стані. У підпіллі — докатка, інструменти та балони пневмопідвіски. Рівень підлоги трохи вище колін рослої людини. Але вантажну висоту можна зменшити десь на 5 см, опустивши задню підвіску окремою кнопкою.

У п'ятих дверей — електропривід.

 

5 Стримана економічність. XC60 з потужним, хоч і малооб'ємним дизелем — зовсім не проглот, хоча і не є еталоном економічності: середня витрата в місті складає близько 10 л (і до 14-15 л у заторах або при різкій їзді).

 

6 Висновок. У XC60 є майже все для успіху: хороші динамічні можливості, крута безпека і власний стиль. Але висока ціна відносить автомобіль до сегменту преміальних середньорозмірних кросоверів, де Volvo отримує більш популярних конкурентів: Lexus RX, BMW X3, Audi Q5, Mercedes-Benz GLC. Проти XC60 грає і інерція сприйняття бренду українцями, яким не особливо до вподоби Volvo, — марка займає лише 25-е місце з продажу в країні.

Тому якщо новий XC60 стане популярнішим за "німців", це можна буде вважати дивом. Стриманим, інтелігентним і багато в чому заслуженим шведським дивом.

© 2014-2020, ТОВ «ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «МЕДІА-ДК». Всі права захищені. E-mail редакції: news@nv.ua, відділу реклами: sales@nv.ua
Використання матеріалів сайту можливе за умови дотримання Правил користування сайтомі правил використання матеріалів сайту.

Усі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".


Матеріали, відмічені позначками , , , публікуються на правах реклами.