Стиль. Seat LEON X-PERIENCE

Сеньйор ІКС

Повнопривідний універсал SEAT Leon X-Perience стрімкий, як агресивний хетчбек

Повнопривідний універсал SEAT Leon X-Perience стрімкий, як агресивний хетчбек, і забезпечений великим багажником

Андрій Смирнов

 

 

Присадкуватий кузов, чорний позашляховий обвіс, харизматична світлодіодна оптика — абсолютно новий для українського ринку SEAT Leon X-Perience, універсал на базі хетчбека С-класу Leon, виглядає одночасно агресивно і елегантно.

Автомобіль побудований на всефольксвагеновській платформі MQB, яку поділяють всі марки концерну: Audi, VW, SEAT і Skoda.

В Україні X-Perience — це спроба об'єднати все: повний привід (муфта Haldex п'ятого покоління з переднатягом), шестиступінчастий "робот" DSG, економний і потужний дволітровий турбодизель, підвіска зі змінною жорсткістю амортизаторів, імітація міжколісного блокування. І безліч інших принад, у тому числі спортивні сидіння, двозонний клімат-контроль, адаптивний круїз-контроль і повністю світлодіодна оптика.

У такому вигляді автомобіль, споконвічно орієнтований на підвищену місткість і розвинені якості вантажоперевізника, перетворюється на високотехнологічний драйв-кар.

НВ зібрало найважливіші спостереження за SEAT за підсумками тижневого знайомства.

 

1 Носій корпоративного стилю.
У X-Perience добротний інтер'єр зі знайомим для ауді-, шкодо - і фольксвагеноводів розташуванням систем, органів керування й елементів. І традиційно неідеальна оглядовість: зовнішні дзеркала невеликі і гострокутні. Але датчики, а також камера заднього виду і добрі картинки промальовування траєкторії, принаймні, в частині паркування цю проблему розв'язують.

 

2 X-Perience — збірник кращих технологій від VW в одному автомобілі.
Тут є система утримання в смузі, яка сама підкермовує, утримуючи авто посередині між двома лініями,— правда, вона через раз бачить київську розмітку.

Є і адаптивний круїз-контроль: з його допомогою можна задати не тільки дистанцію до автомобіля, що йде попереду, але й інтенсивність набору швидкості.

Є і попередження про раптове небезпечне зближення (система контролю дистанції) — для міста це хороша страховка від невеликих аварій.

Само собою, X-Perience володіє системою динамічної стабілізації, що включає протибуксовочну функцію (обмежує тягу двигуна в небезпечних ситуаціях). Вона не відключається — через меню центрального монітора її можна лише перевести в так званий спортивний режим, що дозволяє більше ковзань і пробуксовок.

Але головна електронна фішка, успадкована від VW SEAT,— можливість вибору профілів їзди. У X-Perience їх п'ять: normal, eco, sport, comfort і individual. У кожному підлаштовується робота двигуна, чутливість керма, а також жорсткість амортизаторів, налаштування адаптивного круїз-контролю і міжколісного блокування, енергійність кондиціонера і колір фонового підсвічування. У перших чотирьох профілів ці значення встановлені з заводу, а останній дозволяє водієві змінювати їх окремо.

Назви режимів відповідають їхньому змісту: так, у есо машина більш м'яко реагує на газ, а коробка квапливо здіймається на підвищені передачі.

3 По простому бездоріжжю X-Perience їде впевнено.
Муфта повного приводу може перекидати на задню вісь до 90% крутного моменту. Але ніяких додаткових позашляхових можливостей у приводу немає, тож змагатися на грунті з VW Touareg не варто.

Заявлений дорожній просвіт — 172 мм: це не універсал від Subaru, але й на череві повзати не буде. Однак за фактом на тест-карі під пластиковим захистом було приблизно 155-160 мм.

4 Машина для тата, мами і дітей. У другому ряді для рослих пасажирів достатньо місця по висоті, але колінами вони упруться в спинки передніх крісел. Утрьох ззаду всядуться тільки діти. З додаткових функцій комфорту, крім підлокітника,— повітроводи.

Багажник не рекордний, але пристойного обсягу — від 587 л. Є жорстка полиця з двома положеннями по висоті. У відсіку рівні стінки, зручна самоскладна шторка і великий отвір — наче це не універсал, а ліфтбек. З боків багажника — кишені, в підпіллі — докатка. Задні сидіння складаються за допомогою спеціальних важелів.

5 Це одна з найбільш "гарячих" машин марки.
X-Perience розганяється до сотні за 7,1 с.— швидше, ніж більшість хетчбеків SEAT Leon. Крім того, X-Perience спритніший, наприклад, ніж будь-який RR Evoque або майже всі BMW X1 (крім версій з найпотужнішим бензиновим і дизельним двигунами).

Завдяки важкуватому і гострому керма — 2,5 оберту від упору до упору — збитій і жорсткій підвісці, повному приводу і імітації міжколісного диференціалу, X-Perience керується відмінно. Відчуття — як від VW або Audi: точно йде за заданою водієм траєкторією, пружно реагує на дорожні дрібниці та болісно не любить роздовбаний асфальт. Вибравши профіль сomfort, можна послабити антицелюлітні властивості SEAT — амортизатори трохи розпустяться, і болючих ударів стане менше.

Реакції коробки швидкі навіть у звичайному режимі, у спортивному ж і зовсім стають стрімкими, з акцентованими перемиканнями. Передачі можна перемикати і самостійно — як підкермовими, так і важелем. У першому випадку DSG практично не перестає контролювати ситуацію, у другому дає водієві куди більше свободи самовираження. Потужний дизельний двигун цьому "роботу" цілком підходить.

 

6 Помірний апетит.
У місті витрата може бути від скромних 6,5 л на 100 км до 10,5 л при інтенсивному трафіку або 7,6 л у режимі eco. На трасі нескладно вкластися в 5,5 л, і для цього не треба особливо стримувати автомобіль.

 

7 Нормальна ціна.
Близько $29,5 тис., які просять за X-Perience (тестовий був дорожче),— це однокімнатна квартира в Києві або кросовер Qashqai-класу пристойного бренду. Але для фанатів VW така сума — цілком доступний квиток у світ німецьких технологій.

Всі матеріали номеру

© 2014-2020, ТОВ «ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «МЕДІА-ДК». Всі права захищені. E-mail редакції: news@nv.ua, відділу реклами: sales@nv.ua
Використання матеріалів сайту можливе за умови дотримання Правил користування сайтомі правил використання матеріалів сайту.

Усі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".


Матеріали, відмічені позначками , , , публікуються на правах реклами.