Стиль. DS4 CROSSBACK

Брутальний естет

Новий DS4 Crossback — це агресивний варіант преміального французького хетчбека

Новий DS4 Crossback — це агресивний варіант преміального французького хетчбека: потужний дизель, чорний пластик на колісних арках і тіснота на задніх сидіннях

Андрій Смирнов

 

 

Бути позашляховиком. Або хоча би здаватися ним. Схоже, таку ідеологію реалізує група Peugeot—Citroen (PSA) для свого преміального суббренду DS. Фізичноим її втіленням став новий DS4 Crossback — зовні більш агресивна заміна вже відомого хетчбека DS4. Останній, до речі, теж є варіацією, але на тему вже іншого автомобіля — демократичного Citroen C4.

З С4, як і зі звичайним DS4, нову модель споріднює майже все: винятковопередній привід, платформа, підвіска (незалежна спереду і балка позаду). Ключові відмінності — пластикові накладки на арки коліс, дещо інша форма кузова, новий дизайн радіаторної решітки, LED-оптика, рейлінги на даху, підвищений дорожній просвіт. І потужні мотори: турбируваний бензиновий 1,6‑літровий (160 к.с.), такого ж обсягу дизельний у 120 к.с. і 2‑літровий дизель на 180 коней.

Останній, який працює разом з безальтернативним для моделі шестиступінчастим автоматом, штовхав уперед і тестовий Crossback. Під його приглушені, але переконливі вібрації НВ і дізнавалося, чим (крім агресивного дизайну) ощасливить цей автомобіль свого власника:

 

1 Динамічний і навіть різкий автомобіль. Краща сторона Crossback — його напористість — проявляється в русі. Кермо — 2,8 обороту від упору до упору. Саме по собі кермо велике, з тонким і підрізаним знизу ободом. І воно, як і належить Citroen, чутливе до вібрацій передніх коліс.

Для енергійного маневрування підвіска Crossback налаштована непогано, особливо з урахуванням балки задньої осі. З комфортністю гірше — машина проїжджає нерівності грубувато, тряско, але при цьому зберігає пружність.

Досить гостре (хоч і з "шумом" від дороги) кермо з адекватним зусиллям, збита підвіска — все це виглядало б надмірністю, якби в тестового автомобіля не було ще й потужного 2‑літрового турбодизеля.

Його 400 Нм, доступні з 2 тис. обертів, за допомогою шестиступінчатого автомата перетворюються на вал тяги на колесах і водій отримує досить динамічний і навіть різкий автомобіль. Паспортні показники розгону — близько 8,5 с — переконливі.

Коробка працює досить швидко, але грубо — перемикання часто йдуть з поштовхами навіть у звичайному режимі. У "спорті" ця особливість посилюється. Але є і плавний у всіх сенсах "зимовий" режим. А ще — можливість самостійно змінювати передачі важелем коробки.

Гальма гострі — цілком пасують машині.

 

2 Видимість хорошої прохідності. Чорний пластик на арках, форма переднього і заднього бамперів, рейлінги на даху — натяк на позашляховість. Але у машини немає повного приводу (Citroen так і не розжився власним 4х4), а лише передній. Втім, Crossback має сталевий захист картера і цілих 175 мм дорожнього просвіту під ним (у порожнього автомобіля).

 

3 Висока економічність. Дизельний Crossback досить ощадливий: витрата на трасі — 6,0–6,4 л на 100 км, у місті з урахуванням тягнучок і з увімкненою системою Stop&Start — до 9 л.

Crossback споживає не тільки дизель: у багажнику машини її власник рано чи пізно виявить ще одну горловину. Туди заливається сечовина — рідкий реагент для очищення вихлопних газів. Доливати його — за 30 грн — будуть на СТО раз на 20 тис. км: 10 л рідини коштують 412 грн. Така ось плата за низький рівень викидів.

 

4 Стриманий інтер'єр. Салон схожий з С4/DS4: ніякого космосу, як у "старшого" DS5, а стриманий, але не нудний інтер'єр. М'якого пластику не так і багато, але навіть тверді поверхні мають приємну текстуру.

Інструментарій аналогічний С4, а найслабш його місце — тачскрін з діагоналлю в 7 дюймів в центрі торпедо: за теперішніх часів та для преміум-бренду він занадто простий і малий.

Якість картинки — нормальна, навігація виглядає мультяшною. Відео з камери заднього виду чітке, зі статично промальованими габаритами.

У тест-автомобіля була опціонна функція Mirror Screen — можна пов'язати актуальні моделі Samsung, HTC, iPhone з мультимедіасистемою. Доступна низка додатків: навігація, веб-радіо, магазин аудіокниг, а також спілкування (у випадку з Apple) з самою SIRI.

 

5 Не надто просторий. З боку в Crossback все ефектно: форма кузова, світлодіодна оптика попереду з динамічним освітленням поворотів, а також передні покажчики поворотів у вигляді "рухливої" смужки.

Але те, що викликає захоплення у зовнішнього спостерігача, має і зворотний, внутрішній бік.

Зовнішні дзеркала достатнього розміру. Однак оглядовість вперед для рослого водія сильно обмежена розташованим саме по центру вітрового скла салонним дзеркалом, через яке й побачити можна мало. Втіха — у фірмових зсувних стельових панелях з сонцезахисними дашками перед водієм і його сусідом праворуч: за ними відкривається багато неба і світлофори. Машина оснащена системою моніторингу сліпих зон.

 

фото

Передні крісла — з помітною бічною підтримкою. Водійське — з триступінчатим обігрівом, з електрорегулюванням (у тому числі поперекового підпору) і функцією масажу. У цьому сенсі все зручно. Але якщо водій рослий, то він кожною волосинкою на голові відчує, що до стелі — лічені міліметри.

Розташування на водійському кріслі клавіш пам'яті положень — вгорі на зовнішній панелі біля подушки — незручно: вилазячи з машини, можна натиснути на них стегном і змінити налаштування.

У передній частині салону є лише один підстаканник, а ззаду їх немає зовсім. З місцем під смартфон у водія теж проблема — є тільки одна невеликий майданчик перед важелем коробки. Натомість речовий ящик глибокий.

Завужені дверні прорізи ззаду — такі ж, як у DS4 — перешкода: крізь них важко протискувати і спину, і ступні. У другому ряді вузько, стеля висить низько, а зі зручностей — м'які підлокітники на дверях і ще один, відкидний, захований у спинці дивана. Вікон теж не відкриєш: через форму дверей скло не опускається і навіть не відкривається, як у C4 Cactus або Berlingo.

Претендуючи на преміальність, французи забули про таку дрібничку, як тканина на дні всіх кишень і ємностей. Її немає і в кишеньках гримить по твердому пластику все, що там опинилося.

А ось багажник глибокий, нормальних для класу розмірів, з парою бічних кишеньок і гумок. І з високим заднім бортом, який заважає при завантаженні, зате допомагає поставити сумки стійкіше. В підпіллі — докатка та інструменти. Спинки дивана складаються роздільно, але не врівень з підлогою багажника, а вище на долоню.

 

Звукоізоляція відмінно береже салон від зовнішніх шумів і звучання двигуна (під кришкою капота — подвійний м'який мат), але не від постукувань балки в задній підвісці.
© 2014-2020, ТОВ «ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «МЕДІА-ДК». Всі права захищені. E-mail редакції: news@nv.ua, відділу реклами: sales@nv.ua
Використання матеріалів сайту можливе за умови дотримання Правил користування сайтомі правил використання матеріалів сайту.

Усі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".


Матеріали, відмічені позначками , , , публікуються на правах реклами.