Стиль. Mercedes V-class

Трамп-тауер

Монументальний зовні, зручний і навіть шикарний всередині — новий мінівен Mercedes V-class

Монументальний зовні, зручний і навіть шикарний всередині  просто як хмарочос Дональда Трампа. Тільки це не будівля, а новий мінівен Mercedes V-class  швидкий і повнопривідний люксовий офіс на колесах

Андрій Смирнов

Р обочий кабінет, офісна кухня, релакс-зона і трохи драйвових розваг  і все це на майданчику розміром приблизно 10 м2. Причому майданчик ця може перебувати де завгодно і коли завгодно. Якщо до чогось вона і прив'язана, так тільки до АЗС, та й то лише короткостроково. Все це  преміальний німецький мінівен Mercedes V-class, якому хіба що крил не вистачає для того, щоб отримати максимальну мобільність.

Нинішній V-class остаточно і безповоротно дистанціювався від будь-яких комерційних фургонів і являє собою брилу солідності і внутрішнього комфорту.

У цього мінівена передбачені шести-, семи- і восьмимісні версії, три варіації дизеля об'ємом 2,2 л (136 л. С., 163 л. С. І 190 "коней"), два типи коробок - механіка на 6 сходинок і 7 -ступенчатий автомат. Модель має багате базове оснащення, довгий список опцій, а також спеціальну лінію виконання Avantgarde  ексклюзив у світі ексклюзиву.

Тестовий V-class виявився семимісцевим веном з довгою базою в 3,2 м в версії Avantgarde (з опціями). Він мав потужний з дизелів, автомат, адаптивну підвіску і постійний повний привід. Випробуваний легко, навіть невимушено довів НВ: більш солідного мінівена в Україні немає.

1. Кабінет на колесах. Як би грунтовно не виглядав V-class зовні, справжнє знайомство з ним починається лише при попаданні всередину.

Шкіра, дерево і метал, красивий інструментарій  в салоні все виглядає так, немов це преміум-седан, але з трьома рядами сидінь.

Передні крісла високі, щільні, зручні. Оснащені пам'яттю на три положення, триступінчатим підігрівом і обдувом.

Другий ряд - просто пісня: два окремі крісла з підлокітниками, підігрівом і охолодженням. Легко входити: обидві широченні бічні зсувні двері мають електропривод відкривання. Просторо сидіти  вільно по всіх осях. Між кріслами  рухається бокс, легко трансформується в подвійний столик.

Тут є своя зона клімат-контролю (управління  на стелі). Обидва сидіння середнього ряду їздять по напрямних від носа до корми в великому діапазоні. У обох в широких межах регулюється кут нахилу спинки  можна мало не влягтися. Крісла складаються і відкидаються вперед.

Все зручно, але щоб розгорнути обидва цих трону (наприклад, особою до третього ряду), їх потрібно вийняти з напрямних і підняти  а крісла-то важкі. У конкурента  VW Multivan — все організовано простіше: там можна лише повернути саме сидіння навколо осі, не виймаючи його з опор.

Третій ряд  це окремо складається потрійний диван, що рухається взад-вперед по напрямних: тут теж просторо, але не настільки комфортно, як в середньому.

2. Їзда з усіма зручностями. Для водія, а значить, і для безпеки його пасажирів мінівен підготовлений не гірше.

Комбінація приладів  аналогові плюс кольоровий екран борткомпьютера — ефектна.

Хороша фронтальна оглядовість: стійки хоч і масивні, але нахилені оптимально. Та й крісло водія встановлено високо — відчуваєш в ньому себе так само впевнено, як і в Range Rover з їх "командирської" посадкою. До всього, є камери по колу: from all йде чітке зображення, можна "зробити" віртуальний вид зверху.

Великий екран в центрі торпедо має відмінну за якістю графіку, але він не сенсорний - все управляється фірмовим джойстиком з тачпадом, який розташований трохи нижче. Якщо маєш з цим господарством справу вперше, доведеться пристосуватися: тремтячим пальцем виводити букви на ньому, задаючи адреса, складно. Добре, що система підказок у навігації працює попереджувально і наочно.

Місце навколо водія добре організовано. Стаціонарні підлокітники встановлені оптимально. Під центральним знаходиться бокс, в якому сховані два USB-роз'єму, гніздо для SD-карти і навіть невеликий холодильник. У передній частині боксу  два звичайних підстаканники, ззаду (з боку пасажирів)  ще два, але вже з підігрівом і охолодженням.

Звукоізоляція відмінна: з шумів в салон доходить лише м'який рокіт дизеля, та й той чути тільки на передніх сидіннях.

3. Потужний і плавний. У машини потужний двигун і вкрадливий, плавний автомат. Слово плавний можна застосувати і до ходу автомобіля: завдяки адаптивної підвісці Agility Control мінівен їде по різним типам покриття однаково м'яко і солідно. Неприємно проходить лише гострі стики  відчуваються удари в колеса.

Розгін напористий, при цьому ривків немає: просто натиснув педаль сильніше - і після міні-паузи отримав зростаючу могутність.

Кермо виконує 2,5 обороту, але він не відчувається гострим. Машина впевнено маневрує, немов легковик, з невеликою знижкою на довгу базу. На траєкторії V-class варто, як справжній Mercedes, тобто немов поїзд на рейках: точно і впевнено.

Повний привід додає балів і динаміці, і траєкторної стійкості.

Мінівен має кілька режимів руху  від Eco до Sport, а й звичайного вистачає.

У коробки є мануальний режим: автомат сам скине передачі при гальмуванні, але, прискорюючись, буде зберігати обрану щабель, навіть якщо стрілка тахометра засяде в червоній зоні.

Гальма тугі, що стримує бажання різко маневрувати в місті.

Систем безпеки  повний набір: утримання на схилі, попередження про небезпечне зближення, моніторинг сліпих зон, круїз-контроль. І це ще не повний список.

Дуже інтелігентно працює система утримання в смузі  при порушенні рядності кермо починає м'яко, але наполегливо вібрувати.

раст1

4. Ідеальний багажник. Багажник має величезні двері з електроприводом, малу висота навантаження і зручний знімний ящик-столик, розташований уздовж всього салону.

Збільшувати відсік можна до передніх крісел — сидіння другого і третього рядів виймаються з салону.

Запаска захована під днищем.

5. Розумна витрата. Велика і важка машина з потужним дизелем в цілому зовсім ненажерлива (хоч і не так економна, як по паспорту): 10,5-11,5 л в місті при спокійній їзді і до 13 л — при агресивній.

6. Висновок. Значний і стійкий, як банківський сейф, при цьому швидкий і далеко не аскетичний всередині. А ще він — Mercedes. Всього цього новому V-class досить, щоб вважатися босом серед конкурентів.

Всі матеріали номеру

© 2014-2020, ТОВ «ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «МЕДІА-ДК». Всі права захищені. E-mail редакції: news@nv.ua, відділу реклами: sales@nv.ua
Використання матеріалів сайту можливе за умови дотримання Правил користування сайтомі правил використання матеріалів сайту.

Усі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство "Інтерфакс-Україна", не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства "Інтерфакс-Україна".


Матеріали, відмічені позначками , , , публікуються на правах реклами.